ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Кожен хоч раз у житті стикався з нечесними ділками, які намагаються всучити неякісний, залежалий товар, несправну техніку або під виглядом послуг забезпечити себе заробітком, а замовника – проблемами.
Наприклад, нещодавно куплений телевізор перестав працювати, нові шпалери благополучно відклеїлися від стін, а сімейний автомобіль після планового капітального ремонту відмовляється заводитися.
Демократична держава забезпечує дотримання прав своїх громадян, і Закон «Про захист прав споживачів» – вірне підтвердження цього. Визначаючи порядок взаємодії продавця та споживача, Закон не допускає різночитань, спірні ситуації вирішуються у судовому порядку.
Що робити у разі порушення прав споживача:
- вимагати дотримання власних прав у повній відповідності до Закону «Про захист прав споживачів». Природно, що не завадить грамотна юридична консультація, яку вам негайно нададуть фахівці компанії «АЛАНТАПРАВО»;
- зробити повернення товару. При активному небажанні продавця здійснити зворотний обмін, швидше за все, буде потрібна допомога фахівця. Ваші старання не виявляться марними — недобросовісний продавець зобов’язаний відшкодувати матеріальні витрати або надати аналогічний товар;
- вимагати повернення фінансових коштів, витрачених на послуги, які виявились вкрай низькою якістю. Несумлінний виконавець за недотримання умов договору виплатить ще й штраф.
ЦІНА:
консультації від 500 грн.
складання документів від 500 грн.
представництво інтересів від 500 грн./год або за домовленістю.